loading...
مرجع دانلود آسان و مستقیم ایران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
فول آلبوم احسان خواجه امیری 0 1028 mey6565
آهنگ کی شعر تر انگیزد استاد شجریان 0 1235 mey6565
آلبوم مهمان تو با صدای استاد افتخاری 0 672 mey6565
تیتراژ سریال های اجرا شده توسط محمد اصفهانی 0 806 meysam50048
آلبوم اسم اعظم با صدای درویش جاویدان 4 1282 meysam50048
آهنگ زیبای آرزو داشتم با صدای ماندگار درویش جاویدان 2 1020 meysam50048
آهنگ امشب شب مهتابه و تشنه میمونم با صدای احسان خواجه امیری 0 611 admin
آهنگ مادر با صدای حسین زمان 0 807 admin
آهنگ ای ساربان با صدای حسین عمومی 0 623 admin
آهنگ ای ساربان محسن کرامتی 0 569 admin
آهنگ سرو چمان با صدای استاد شجریان 0 455 admin
چند آهنگ زیبا و شنیدنی با صدای علی لهراسبی 0 440 mey6565
آهنگ خانه بر دوش 0 444 mey6565
آهنگ مرغ سحر با صدای محمد رضا شجریان 0 521 mey6565
آهنگ سرگشته ( تو ای پری کجایی) با صدای استاد حسین قوامی 0 478 mey6565
آهنگ تو ای پری کجایی با صدای دلنشین محمد اصفهانی 0 456 mey6565
معرفی سایت هایی در جهت کسب و کار اینترنتی 0 406 mey6565
آلبوم شاد و خندون درویش جاویدان 0 1066 mey6565
میثم بازدید : 366 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (1)

لعنت به تو...
به تو که دوست داشتنی ترین برای منی
لعنت به دلم...
که زبان سردت را نمیفهد...

 


 

تا میخواهم از تو دل بکنم صبر می آید.
چقدر این عطسه ها را دوست دارم........

 


 

می دونی بعضی چیزا لیاقت می خواد
وقتی دستشو بگیری و بهش بگی دوسش داری
با اینکه می دونه تا حالا به هیچ پسری اجازه ندادی بهت دستش بخوره
بگه اگه واسه ی منی بهم نشون بده...
گفتم که بعضی چیزا لیاقت می خواد
مثل وقتایی که تو بغلت می خواستم آروم بشم با حرفات با طعنه هات
دلمو می شکستی
ته این دوست داشتنا ی تو هیچی نبود...
ولی موندم،
تا بهت
ثابت
کنم بعضی چیزا مثل
داشتن من
لیاقت می خواد
که تو یه ذره هم نداشتی....

 


 

من همون جزیره بودم..خاکی و صمیمی و گرم.. واسه عشق بازیه موجا،، قامتم ی بستر نرم،، ی عزیز دردونه بودم پیش چشم خیس موجا،، ی نگین سبز و خالص روی انگشتر دریا.. تا ک یک روز تو رسیدی روی قلبم پا گذاشتی.. قصه های آشقی رو تو وجودم جا گذاشتی.. زیر رگبار نگاهت دلم انگار زیرو روشد واسه داشتن عشقت همه جونم آرزو شد.._ استاد قمیشی)

 


 

نیستــــــــی
و این ینی یه بشقاب پــــــر از غذای موردِ علاقَم
با دو تـــــــــــــا قاشــــق کنارش
ومنی ک تو هر ثانیه صــــــــــد بــــــــــار بغضمو قورت میدم
و صدات که هنــــــــوز توی سرم میپیچه
-آروم تر بخور... دل درد میگیری...
ببین! دل درد نگرفتم... اما قلب درد چرا...
لایــــــــکـ : اینم دروغ گفته بودی؟!

 


 

[حتی لوک خوش شانس هم آخرش تنهایی می رفت سمت غروب...
با اینکه لوک بود....
با اینکه خوش شانس بود....

 


 

اگه یه روز یکی بغضتو شکست اشکش نکنی گریه کنیا !!!!
جمع کن تو دهنت,
تف کن توروش !!!

 


 

پنج وارونه چه معنا دارد؟
خواهر کوچکم از من پرسید ...
من به او خندیدم!
کمی آزرده و حیرت زده گفت:روی دیوار و درختان دیدم!
باز هم خندیدم!
گفت دیروز خودم دیدم فرهاد پسر همسایه،پنج وارونه به لیلا می داد ...
آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید.
بغلش کردمو با خود گفتم:
بعدها وقتی باریدن بی وقفه ی درد،سقف کوتاه دلت را خم کرد،بی گمان می فهمی.....!!!!

 


 

نام:اسیر
نام مادر:سلطان غم
نام پدر:شمع سوخته
تاریخ تولد:I/love/you
روز تولد:روز مرگ
آدرس:خیابان رفاقت،کوچه صداقت،پلاک صداقت،طبقه بی نهایت،زنگ قیامت..
گروه خونی:سیاه خون

 


 

نمیدانم چرا این روزها دائم در خیالم، با خیاله تو عشق می کنم...
تا حدی، که یادم میرود " دوستم نداری "

 


 

من که "هرچی"داشتم به پات ریختم...
معنی این هرچیرو وقتی میفهمی که خیلی دیر شده...

 


 

هرسال پاییز که میشد عاشقانه هایم فوران میکرد......
نگاهم نکن....
پاییز امسال عاشق نیستم.........!!!!!!1

 


 

خیلی وقته تمام درهارا بازگذاشته ام.....!
نه تو میایی ؛ نه خیالت میرود....

 


 

دلم میخواست یکی رو داشتم ،بعضی وقتها ک مردم خسته م میکنن،میومد کنارمو دستاشو میگذاشت 2طرف صورتم،زل میزد تو چشمام.
میگفت:ببین... تو منو داری...!

 


 

به جهنم که او نیست..........
مگر مغول ها یک قرن تمام حمله نکردند؟؟؟؟؟....
مگر نگذشت؟؟؟؟؟.....
نبودن او هم میگذرد...........

 


 

ما نسلی هستیم که بهترین عاشقنه هایمان را نگفتیم ..... تایپ کردیم

 


 

تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره
آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره
گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم
بی تو این جارو نمیخوام میرم برنمیگردم

 


 

مرا دوست داشته باش فقط به دلیل عشق..

 


 

سلامتی مسیحا با اینکه خیلی طرفشو دوست داشت به خودش اجازه نداد که دستاشو بگیره....
آره داداش سلامتی توهم که وقتی نشستی پیش عشقت یه فاصله ای رو رعایت کردی وشرم وحیا ت اجازه نداد بچسبی بهش....

 


 

از این ور و اونور شنیدم داری عروس میشی گلم
مبارکت باشه ولی آتیش گرفت این دلم
خیال می کردم با منی، عشق منی، مال منی
فکر نمی کردم یه روزی راحت ازم دل بکنی
باور نمی کردم بخواهی راستی راستی تنهام بذاری
آخه یه عمر همش بهم گفته بودی دوسم داری
گفته بودی عاشقمی به پای عشقم می شینی

 


 

من فقط عاشق اینم توی اون شدت بارون
دستامو کنم تو جیبم راه برم توی خیابون

 


 

وقـتــی دنبــآل هَوس و هرزگـی و کلکــ هستی..
وقتـی نگاهت علـآوه بر من بر تمـآمی دختـران سایه افکنده..
وقـتی دلتـــ دل نیـست ک مردانـه دل بدهد..
وقـــتی اسمــ منو توی لیستــ تلفنت اسم پسر سـیو کردی..
وقـتی سرت اونقدر شلوغه که جواب اس اول صبحـ رو ظهر میدی..
وقتــی معیـآر دوستـی ات فقط چهره و ظاهـر است..
.
.
فکـر میکُنــی لیاقت یه دونـه،
فقط یه دونــه از اس های عاشقانه مـن
رو داری؟!


از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم

خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم


من .. دلم می گیرد !.. وقتی .. می نویسم فقط برای تو .. ولی .. همه می خوانند, الا تو ...!!


یکی از قشنگترین دیالوگایی که توی تمام زندگیم تو همه فیلما دیدم و شنیدم...
+
+
+
(خسرو شکیبایی):ببین دلخوری،باش.عصبانی هستی،باش.قهری،باش.هـــــرچی میخوای باشی باش
ولی حق نداری با من حرف نزنی
فـــــــمــــــــیـــــــــدی


من نمیفهمم چرا هیچ کس نمی نویسد از مردها !؟
از چشمها و شانه ها و دست هایشان
....از آغوششان
از عطر تنشان
از صدایشان...
پررو میشوند !!!!!؟؟؟
خوب بشوند
...
مگر ما با هر دوستت دارمی تا آسمان نرفته ایم؟
مگر ما به اتکا همین دست ها
همین نگاه ها
همین آغوشها در بزنگاه های زندگی
سرپا نمانده ایم؟...
من بلد نیستم در سایه دوست داشته باشم
من میخواهم خواستنم گوش فلک را کر کند
من میخواهم
مردم بداند دوستش دارم
تا ابد
همیشه
ماندگار
دیوانه وار
....
دوستش خواهم داشت
دوستت خواهم داشت " همسرم "


ته اين راه روشن نيست منم مثله تو ميدونم
نگو بايد بريد از عشق نه مي توني نه مي تونم


بی خیال این همه قانون...بی خیال این همه ترس...بی خیال دنیا با این همه قانون گذار بی قانون...وبی خیال این همه محتسب بی حساب!
بی خیال این همه رسولان بی معجزه و معجزات بی رسول!!!
من...من عاشق آزاد کردن نوازش و سیب از قفس بی تابی و ترسم،حتی اگر به جرم خوردن سیب به زندگی تبعید شوم...
دستهایت را به من بده...به جهنم که مرا به جهنم میبرند به خاطر عشق بازی با خیال تو...
تو...ت. خود،بهشتی...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گوگل
    خبر نامه تی سی دانلود

    نام

    ایمیل



    Powered by WebGozar

    وبگذر
    نرم افزارهای کاربردی

     Mozila Firefox

     v 21.0 Final

     Google Chrome

    v 27.0.1453.93

     Internet Explorer

     v 10.0.9200.16438


     Opera


     v 12.15 final

     NOD32 Antivirus

     v 6.0.316.0

     Kaspersky

     v 2013 v13.0.1.4190

     IDM

    v 6.16 Build 2

     Babylon

     Pro 9.0.4 r10

     K-Lite Mega

     v 9.9.5 Full

     TuneUp Utilities

     v 13.0.3000.138

     Nero Burning

     v12.5.01900

     WinRAR

     v 4.20 Final

     KMPlayer

     v 3.6.0.87

     Yahoo Messenger

     v 11.5.0.228

     Orbit Downloader

     v 4.1.1.13

    ادپرشیا


    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,238
  • بازدید ماه : 4,238
  • بازدید سال : 60,154
  • بازدید کلی : 770,340
  • آمار


    ما را در گوگل محبوب کنید...


    تولبار تی سی دانلود را نصب کنید ...
    برای اطلاع از وضعیت به روز رسانی سایت و همچنین دانلود راحت و در دسترس بودن یک سایت دانلود معتبر و به روز لطفا تولبار این سایت را با کلیک بر روی دانلود در جعبه ی زیر نصب کنید...
    Get our toolbar!

    تبادل بنر


    ادپرشیا